امیر فایل

۹۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
طرح

طرح لایه باز پوشاک مردانه

کاملا لایه باز

سایز : 120*300



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
The

فرمت فایل ترجمه:word

تعداد صفحات مقاله: 10 صفحه پی دی افی

به همراه مقاله اصلی به صورت pdf

مشتری عزیز

در زیر چکیده ای از مقاله و توضیحاتی درباره نویسنده و تاریخ ویرایش این مقاله آورده شده است. با توجه به این توضیحات و چکیده به همراه ترجمه روان و سلیس آن، درصورت تایید نمودن این مقاله میتوانید فایل pdf آن را به همراه ترجمه روان در قسمت زیر دانلود نمائید.

(این مقاله مربوط به سال 2012 می باشد.)

The Impact of New Media on Intercultural Communication
in Global Context


Guo-Ming Chen
University of Rhode Island

Abstract. The rapid development of new media has been the main force accelerating the trend of globalization in human society in recent decades. New media has brought human interaction and society to a highly interconnected and complex level, but at the same time challenges the very existence of intercultural communication in its traditional sense. It is under this circumstance that we see more and more scholars becoming involved in the investigation of the relationship between new media and intercultural communication. Emerging topical areas in this line of research mainly include three categories: (1) the impact of national/ethnic culture on the development of new media, (2) the impact of new media on cultural/social identity, and (3) the impact of new media (especially social media) on different aspects of intercultural communication (e.g., intercultural relationships, intercultural adaptation, and intercultural conflict). This paper discusses this trend of research on the relationship between new media and intercultural communication. [China Media Research. 2012 8(2): 1-10]

Keywords: New media, culture, intercultural communication, cultural identity

تاثیر رسانه های جدید در ارتباطات بین فرهنگی در چارچوب جهانی

گوا-مینگ، چن

دانشگاه جزیره رُود

چکیده

توسعه سریع رسانه های جدید, نیروی اصلی شتاب دهنده به روند یکپارچگی (یا جهانی شدن) در جامعه انسانی در دهه های اخیر بوده است. این رسانه های جدید به تعامل انسانی و اجتماع, سطوح بسیار پیوسته و پیچیده ای را به ارمغان آورده است, اما در آنِ واحد وجود ارتباطات بین فرهنگی را در زمینه سنتی آن به چالش می کشد. تحت این شرایط است که پژوهشگران بسیار زیادی را می بینیم که درگیر بررسی رابطه بین رسانه های جدید و ارتباطات بین فرهنگی هستند. بخش های موضوعی ایجاد شده در این مسیر از تحقیق بطور عمده شامل سه دسته می باشد: (1) تاثیر فرهنگ ملی / قومی در توسعه رسانه های جدید, (2) تاثیر رسانه های جدید روی هویت فرهنگی / اجتماعی, و (3) تاثیر رسانه های جدید (به ویژه رسانه های اجتماعی) روی جنبه های متفاوت ارتباطات بین فرهنگی (به عنوان مثال, رابطه های بین فرهنگی, سازگاری های بین فرهنگی, و درگیری های بین فرهنگی). این مقاله, این روند پژوهشی درباره رابطه بین رسانه های جدید و ارتبطات بین فرهنگی را مورد بحث قرار می دهد. [تحقیقات رسانه های چینی. 2012؛ (2)8: 10-1]

واژگان کلیدی: رسانه های جدید, فرهنگ, ارتباطات بین فرهنگی, هویت فرهنگی



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

مقاله فساد اداری

مقاله

نوع فایل:ورد تعداد صفحات:26

فساد اداری، آناتومی فساد، انواع فساد اداری، علل ظهور و گسترش فساد اداری، شرایط اساسی برای ظهور فساد اداری، ریشه&zwnj های اصلی فساد اداری، عوامل تسهیل کننده فساد اداری، پیامدهای فساد اداری، روشهای کنترل فساد اداری و جغرافیایی فساد اداری.

فساد مسأله&zwnj ای است که در تمام ادوار گریبانگر دستگاه&zwnj ها و سازمانها بوده و هستة ندیشه بسیاری از دانشمندان و متفکران سیاسی را تشکیل می&zwnj داده است. فساد اداری نیز به عنوان یکی از عمومی&zwnj ترین اشکال فساد پدیده&zwnj ای است که مرزهای زمان و مکان را در نوردیده و با این ویژگی نه به زمان خاصی تعلق دارد و نه مربوط به جامعة خاصی می&zwnj شود.

در واقع می&zwnj توان گفت فساد اداری پدیده&zwnj ای همزاد حکومتا ست. یعنی از زمانی که فعالیتهای بشر شکل سازمان یافته ومنسجمی به خود گرفت از همان زمان فساد اداری نیز همچون جزء لاینفکی از متن سازمان ظهور کرده است.بنابراین می&zwnj توان فساد را فرزند ناخواستة سازمان تلقی کرد که درنتیجه تعاملات گوناگون در درون سازمان و نیز به مناسب تعامل میان سازمان و محیط آن به وجود آمده است.

فساد اداری بخش از مجموعه مسایلی است که سازمانها در دورة عمر خود به ناگزیر آن را تجربه می&zwnj کنند. این مجموعه مسایل به معظلاتی اشاره دار دکه به طور عمده ریشه&zwnj های آن در خارج از سازمان قرار داشته ولی آثار آن سازمانها را متأثر می&zwnj سازد. این معضلات به عنوان چالشهایی که همواره پیش&zwnj روی مدیران هستند تلقی می&zwnj شوند که به دلیل عدم کنترل سازمان بر علل پیدایی آنها، طبیعتاً کنترل آنها نیز بسیار دشوار است؛ به عنوان مثال فساد اداری تا حد زیادی از نظامهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی تأثیر می&zwnj پذیرد؛برای مثال بالا بودن نرخ بیکاری، میزان سلطة روابط غیر رسمی و سنتی بر ارتباطات میان افراد، میزان بلوغ نظام سیاسی و... برحجم فساد اداری یک جامعه تاثیر مستقیم می&zwnj گذارد از طرفی فساد اداری به طور مستقیم بر کارایی نظام اداری، مشروعیت نظام سیاسی و مطلوبیت نظام فرهنگی واجتماعی اثرات نابهنجاری خواهد گذارد که این تعامل باعث ایجاد دوری باطل ومارپیچی نزولی می&zwnj شود که در نهایت جامعه رابه افول خواهد کشاند؛ از این رو باید با پدیده&zwnj هایی از جنس فساد اداری که ریشه در زمینه&zwnj های گوناگونی دارند، بان گرشی سیستمی روبه&zwnj رو شد و به تدوین راه&zwnj حلهای جامع اندیشید. در این تحقیق نیز سعی شده است با چنین نگرشی به موضوع نگریسته شود و این رویکرد در تمامی مراحل تحقیق رعایت شده است.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه16

اثر سبوس گندم بر روی خواص خمیر

  • به کمک دستگاه فاینوگراف می توان میزان جذب آن آردی را که مورد نیاز است برای رسیدن به غلظت مناسب خمیر اندازه گیری کرد.
  • درصد سبوس اضافه شده و اندازه ذرات سبوس بر روی پارامترهای فارینوگراف تاثیر می گذارد .
  • در نتیجه افزایش سبوس (بخصوص ذرات سبوس ریزتر ) به طور معمول منجر به افزایش جذب آن خمیر شده (به میزان 5/0) در واقع بدلیل پنتوران های موجود در سبوس و در نتیجه شماربزرگتر گروههای هیدروکسید در ساختار فیبر می باشد که اجازه می دهد آب بیشتری از طیق باند شدن با گروههای هیدروکسید احاطه شود . .
  • در ضمن اندازه ذرات سبوس کوچکتر باعث شد افزایش سطح ذرات سبوس و افزایش گروههای OH در سطح وافزایش پیوند با آب مربوط می شود .
  • در طول در آ» دن خمیر یک MAX درمقاومت خمیر دیده شده ، سپس خمیر توانایی این را داشت تا برای چند لحظه در برابر تغییر شکل مقاومت کند که در واقع این امر پایداری خمیر را مشخص می کند .
  • کنسانتره سبوس گندم اثرات مثبتی را بر روی زمان رسیدن به مقاومت MAX نشان داد د رحالیکه اندازه ذرات سبوس اثر منفی بر روی این پارامتر داشتند.
  • علت اینکه کنسانتره سبوس اثر مثبتی داشت مربوط می شود به اثر متقابل بین فیبرها گلوتن که از هیدراته شدن PR ها جلوگیری می کنند و ذرات سبوس کوچکتر جذب سریع ترآب را باعث می شوند در نتیجه زمان ورآمدن کوتاهتر می شود .

اثر سبوس گندم روی پارامتر های proofing خمیر

  • تولید گازوباقی مانده گاز در نتیجه تخمیر از طریق رفرنتومتر ضبط شده بود .

ورآمدن



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
مقاله

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:19

فهرست و توضیحات:
فلسفه&zwnj ی بعثت پیامبر خاتم از زبان نهج البلاغه:

پیامبر و نهج البلاغه

زینت&zwnj های دنیا از دیده&zwnj ی او دور ماند. پس تفکر کننده&zwnj ای باید با عقل خویش به درستی اندیشه کند که: آیا خدا محمد (ص) را به داشتن این صفت&zwnj ها اکرام فرمود یا او را خوار کرد؟ اگر بگوید خوار کرد، دروغ گفته و بهتانی بزرگ زده است و اگر بگوید: اکرام کرد پس بداند، خدا کسی را خوار شمرد که دنیا را برای او گستراند و از نزدیک ترین مردم به خویش دور نگه داشت. پس پیروی کننده باید از پیامبر (ص) پیروی کند. و به دنبال او راه رود و قدم به جای قدم او بگذارد، و گر نه از هلاکت ایمن نباشد که همانا خداوند، محمد (ص) را نشانه قیامت، و مژده دهنده بهشت و ترساننده از کیفر جهنم قرار داد، او با شکمی گرسنه از دنیا رفت و با سلامت جسم و جان وارد آخرت شد و کاخ های مجلل نساخت تا جهان را ترک گفت و دعوت پروردگارش را پذیرفت. وه! چه بزرگ است منتی که خدا با بعثت پیامبر (ص) به ما نهاده و چنین نعمت بزرگی به ما عطا فرموده، رهبر پیشتازی که باید او را پیروی کنیم و پیشوایی که باید راه او را تداوم بخشیم.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلود

برای دانلود کل پاپورپوینت از لینک زیر استفاده کنید:



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

پرسشنامه سازگاری بل (BAI) در سال ۱۹۶۱ توسط بل تدوین گردید. وی در زمینه ی سازگاری دو پرسشنامه ارائه کرده است که یکی مربوط به دانش آموزان و دانشجویان است و دیگری مربوط به بزرگسالان.
پرسشنامه سازگاری بل (BAI) به عنوان کمک به مشاوره با بزرگسالانی که مسایل شخصی خود را در موارد مندرج در آزمون مطرح می کنند موفقیت آمیز بوده است و در مورد هر دو جنس زن و مرد کاربرد دارد.با نمره گذاری و تفسیر ازمون



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
طراحی

دانلود طراحی آموزشی ریاضی پنجم ابتدایی مفهوم حجم کامل و آماده بافرمت ورد وقابل ویرایش تعدادصفحات14روش تدریس یادآرو یادسپار

آنچه در این مجموعه وجود دارد:
 زمان بندی درس
 برنامه ریزی برای تدریس
 ویِِژگی های فراگیران
 دوره ی عملیات صوری تحولات روانشناختی آن مطابق با نظریه پیاژه
 رشداخلاقی ازنظرپیاژه
 رشد اخلاقی در این دوره از نظر کلبرگ
 نظریه روانی ـ اجتماعی اریکسون
 چگونگی تعلیم و تربیت از دیدگاه گزل
 دیدگاه « ژان ژاک روسو» در مورد مراحل رشد کودک و روش تربیتی وی
 وضعیت اقتصادی و فرهنگی دانش آموزان
 روش تدریس وضرورت آن
 روش های ارزشیابی
 اهداف شناختی
 اهداف نگرشی
 اهداف مهارتی
 رسانه ها
 گروه بندی وچینش دانش آموزان

اجرای طرح درس
......

......

......

......

......

......

......

......

......
 سنجش عملکرد(ارزشیابی پایانی)
 بهبود یادگیری وانتقال (تعیین تکالیف)
 تمرینی(برحسب توانمدی )
 آماده سازی(همه ی دانش آموزان )
 خلاقیتی (همه ی دانش آموزان )
 منابع



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه7

فهرست مطالب

موانع بهبود بهره&zwnj وری

منافع و فواید بهره&zwnj وری

تاریخچه بهره&zwnj وری

می&zwnj توان گفت برای نخستین بار لغت « بهره&zwnj وری» توسط فردی به نام « کوئیزنی» در سال ۱۷۶۶ میلادی بکار برده شد. بیش از یک قرن بعد یعنی در سال ۱۸۸۳ فردی به اسم « لیترِ» بهره&zwnj وری را « قدرت و توانایی تولید کردن» تعریف کرد. بایستی توجه داشت که واژه بهره&zwnj وری با گسترش انقلاب صنعتی و جهت افزایش سودمندی حاصل از نیروی کار, سرمایه و مواردی از این دست گسترش یافت ولی اصطلاح بهره&zwnj وری آب در چند ساله اخیر و به دلیل کمبود این ماده ارزشمند گسترش یافته است.

کاربردها

بر خلاف پندار برخی افراد بهره&zwnj وری فقط برای صنایع نیست بلکه بهره وری سطوح مختلفی دارد و همه افراد در همه سطوح نقش دارند یعنی اینکه افراد می&zwnj توانند با تفکر، ابداعات و نوآوری&zwnj های خود عملا در چند سطح گوناگون موثر واقع گردند، سطوح مختلف بهره وری عبارت&zwnj اند از:

  • سطح فرد
  • سطح گروه کاری
  • سطح سازمانی


دریافت‌فایل