امیر فایل

۱۳ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
پاورپوینت

پاورپوینت

این فایل پاورپوینت در 35 اسلاید به موضوع انرژی زیست توده یا بیوماس که یکی از موضوعات درس انرژی های نو می باشد می پردازد و با تصاویر این نوع انرژی را بررسی کرده و وضعیت آن در ایران را تشریح می نماید. این پاورپوینت برای دانشجویان مهندسی برق مفید می باشد.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
ارزیابی

ارزیابی

ارزیابی عوامل موثر بر خستگی آسفالت در راستای افزایش عمر روسازی آن با روش فازی

خستگی عبارت است از پدیده ی شکست بر اثر تکرار بار، که تنش ایجاد شده توسط این بار ممکن است حتی به مراتب کوچک تر از مقاومت نهایی مصالح باشد .ترکهای ناشی از خستگی، در مقاطع آسفالتی، با توجه به مکان پیدایش و نحوه ی گسترش آنها دو دسته است .دستهی اول ترک هایی است که در بخش پایینی مقطع آسفالتی پدید می آیند و سپس با تکرار بار بهسمت بالا گسترش مییابند. پیدایش این نوع ترک ها در مقاطع آسفالتی با ضخامت کم، رایج است . دسته دوم که در روسازی های ضخیم ام کان پیدایش بیش تری دارند، از سطح روسازی، شروع شده و به سمت پایین گسترش می یابند. این دسته از ترکها، نسبت به دستهی اول تاکنون کمتر مورد توجه و مطالعه قرار گرفته اند.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
پایان

پایان

دانشگاه تهران

کارشناسی ارشد رشته حسابداری

موضوع :

بررسی رابطه نسبت بدهی با هزینه سرمایه و بازدهی مورد توقع سهامدارن

مساله اصلی تحقیق:

مساله اصلی در این تحقیق بررسی چگونگی شکل گیری تئوری ساختار سرمایه و نیز اثر تغییر در آن با استفاده از ایجاد اهرم برارزش شرکت در شرکتهای پذیرفته شده در بورس تهران می باشد .علاوه براین همچنین میزان حساسیت و عکس العمل بازار سرمایه نسبت به مخاطره و ریسک مالی شرکتها بدلیل استفاده از بدهی مورد بررسی قرار می گیرد.

تشریح و بیان موضوع :

در رابطه با ساختار سرمایه و رابطه ی آن با ارزش شرکت دیدگاهی وجود دارد که طرفداران آن به معروفند. آنهابر این عقیده اند که بین ساختار سرمایه و ارزش شرکتtraditinal view دیدگاه سنتی یا رابطه وجود دارد و اینطور استدلال می کنند که شرکتها دارای ساختار سرمایه بهینه هستند و بطوریکه در سطح مشخص و معقولی از بدهی می توانند ارزش شرکت را حداکثر کنند .

طرفداران این دیدگاه همچنین اعتقاد دارند که با افزایش نسبت بدهی توسط شرکتها بازدهی مورد توقع سهامداران آن شرکتها، به میزان بسیار ناچیزی تحت تاثیر این افزایش ریسک قرار می گیردو در عوض به میزان زیادی کاهش می یابد . چرا که آنها معتقدند افزایش سود شرکتها (ko)هزینه ی سرمایه شرکتها سهامداران است . آنها همچنین معتقدند که شرکتها بادور شدن از وضعیت بهینه ی ساختار Keبیشتر از افزایش (هزینه ی سرمایه ) نیز افزایش یافته و ke سهامداران شروع به کاهش یافتن میکند .

آقایان مودیلیانی و میلر در سال 1958 بطور تجربی و با در نظر گرفتن فرضیاتی از جمله : اینکه بازار سرمایه کارا است و بنگاه تمام سودخودرا توزیع می کند و شرکتها مالیات نمی پردازند و &hellip تئوری مرتبط بودن ارزش شرکت و ساختار سرمایه را رد کرده و در قبال آن تئوری غیر مرتبط بودن ساختار سرمایه و ارزش شرکت را مطرح کردند و نشان دادند که با افزایش بدهی و در نتیجه ریسک مالی شرکتها سهامداران و سرمایه گذاران نسبت به ان حساسیت نشان داده و بازده ی مورد توقع آنها همسوی با افزایش ریسک مالی شرکتها افزایش می یابد و این افزایش بقدری است که مزایای ناشی از استفاده بدهی را (که دارای هزینه کمتری است )تقریبا خنثی می کند .

تعداد صفحه :162

توجه :

لطفا از این پروژه در راستای تکمیل تحقیقات خود و در صورت کپی برداری با ذکر منبع استفاده نمایید.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
مقاله

مقاله



فرمت فایل : WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات:29

فهرست مطالب:

مقدمه: ۱
سوبسید و انواع آن: ۲
خصوصیات سوبسیدها: ۴
سوبسید در جهت حمایت از مصرف کننده با برقراری قیمت ثابت بر روی کالا: ۵
سوبسید در جهات حمایت از مصرف کننده از طریق پرداخت&zwnj های انتقالی نقدی: ۸
حمایت از مصرف کننده و تولید کننده با استفاده از روش سوبسید بر واحد کالا: ۱۱
۱- سوبسید بر هر واحد مصرف: ۱۱
۲- وضع سوبسید بر هر واحد تولید: ۱۳
آثار اقتصادی: ۱۴
سوبسید در ایران: ۱۸
نحوه پرداخت سوبسید در کشورهای صنعتی: ۱۹
چگونگی پرداخت سوبسید در کشورهای در حال توسعه: ۲۳
آثار اقتصادی حذف سوبسید: ۲۴
آثار اقتصادی حذف سوبسید بر تولید کنندگان: ۲۵
آثار حذف سوبسید بر مصرف کنندگان: ۲۶
منابع: ۲۹

مقدمه:

در ادبیات اقتصادی مکانیزم قیمتها وظیفه تخصیص منابع محدود را میان فعالیتهای مختلف اقتصادی بر عهده دارد. این تخصیص در حالت رقابت کامل، کارائی را حداکثر می کند. طبق این مکانیزم هنگامی که تقاضای کالایی افزایش یابد، قیمت آن افزایش یافته و تولید آن کالا سودآور می شود. سودآوری تولید منجر به افزایش عرضه شده و عرضه کالا به سمت تقاضای کالا حرکت می کند. عمل آزادانه مکانیزم قیمت&zwnj ها موجب خواهد شد تا تنها کسانی بتوانند از کالاها برخوردار شوند که قادر باشد قیمت آنها را بپردازد. نتیجه آنکه در این مکانیزم وضعیت کسانی که قدرت خرید کالاها را ندارند مورد توجه قرار نمی گیرد. در واقع جهت گیری اصلی مکانیزم قیمت ها دستیابی به کارائی بود.

بحث عدالت در آن مطرح نمی شود. هرچند که حالت رقابت کا مل از کارآیی و عدالت نسبی بیشتری نسبت به حالت وجود اعضای و نشست های اقتصادی بهره&zwnj مند می باشد.

برای دولت ها این مسئله مهمی است که بین دستیابی به کارآیی صرف و بی عدالتی احتمالی ملازم با آن و یا کارآیی کمتر ولی عدالت نسبی بیشتر یکی را انتخاب کنند. بی عدالتی هرچه شدیدتر باشد بحران های اجتماعی تشدید می شود. گسترش بحران&zwnj های اجتماعی ممکن است حیات اقتصادی و به نفع آن کارآیی را به زیر سئوال ببرد.

این مسئله در شرایط توزیع ناعادلانه درآمد حادتر می شود. از اینرو دولت ها برای جلوگیری از گسترش بحران های اجتماعی و سیاسی ما عدالت نسبی را به بهای از دست رفتن بخشی از کارآیی مورد توجه قرار می دهند.

دخالت دولت در مکانیزم قیمت ها و پرداخت سوبسید، در واقع انتخاب عدالت نسبی بیشتر است. اما این عدالت نسبی بیشتر ممکن است کارآیی را به اندازه ای کاهش دهد که بی عدالتی بیشتری را نتیجه دهد. بنابراین مسئله مهم طراحی و اتخاذ مجموعه سیاست هایی است که عدالت نسبی بیشتر کاهش شدید کارآیی و به دنبال آن کاهش عدالت را در پی نداشته باشد.

برای این منظور لازمست تا با مبانی نظری سوبسید آشنایی بیشتری حاصل نمایم. دانش تشریحی ما در این مورد پایه اصلی برای مدلسازی و بررسی نتایج حاصله از آن می باشد.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
پژوهش

پژوهش

پژوهش در عملیات

مقدمه

با وجود منابع علمی بیشمار در زمینه پژوهش در عملیات درصد ناچیزی از آ&zwnj &zwnj &zwnj نان به مفاهیم، اصول و روش پژوهش این حوزه پرداخته&zwnj &zwnj &zwnj اند. برخی از دلایل این نارسایی را باید در میان دلایل توسعه نیافتن روش پژوهش در علوم پایه و فنی و مهندسی جست.

در این حال و از اوایل دهه 70 به این طرف، هدف دوره&zwnj های آموزشی پژوهش در عملیات که در قالب رشته&zwnj های فنی و مهندسی مانند مهندسی صنایع، رشته&zwnj های ریاضی کاربردی و بعضی از گرایشهای مدیریت تدوین شدند، خواسته یا نا&zwnj خواسته تربیت متخصصینی بوده&zwnj است که به توسعه روشها و مفاهیم ریاضی این حوزه بپردازند.

این شرایط باعث مهجور ماندن جنبه کاربردی پژوهش در عملیات (که به خاطر آن توسعه یافته بود) شده&zwnj است. در ایران نیز که تقریباً هر رشته و حوزه علمی همین شرایط را داراست، وضعیت اشاره شده برای پژوهش در عملیات را بیش از سایر جاها تشدید نموده&zwnj است.

علاوه بر این و با وجود کلاسهای متعدد پژوهش در عملیات در دانشگاههای ایران، دانشجویان کمتر با مفاهیم و مبانی آن آشنا شده و بدون هیچ هدف&zwnj گذاری و برنامه&zwnj &zwnj ریزی برای تدوین دوره&zwnj های آموزشی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در&zwnj گیر مباحث ریاضی پژوهش در عملیات می&zwnj گردند در حالی که هیچ دید مناسبی از وجوه مختلف پژوهش در عملیات ندارند.

پژوهش در عملیات همانند فیل مولوی شده است که هر&zwnj کس از آن درک و تصوری دارد که همه پژوهش در عملیات نیست. این موضوع از دو جهت قابل بررسی است.

یکی آنکه شکل&zwnj گیری هر نظام یا حوزه علمی از ابتدا به صورت کامل و مدون انجام نمی&zwnj شود و در طول زمان به موازات پژوهشها، توسعه یافته و شکل می&zwnj گیرد.این روند در هر حوزه علمی امری طبیعی است.

اما این روند به هر حال به جایی می&zwnj رسد که تصویر روشن و مشترکی در پیش روی پژوهشگران آن حوزه باز می&zwnj نماید و به نظر می&zwnj رسد پژوهش در عملیات این روند را طی نموده است. جهت دیگر این است که عدم آشنایی کامل با مبانی، مفاهیم و اصول پژوهش در عملیات و نگاه تک بعدی باعث درک و تصور متفاوت شده است.

بعضی پژوهش در عملیات را روشهای بهینه&zwnj سازی می&zwnj دانند و برخی دیگر روشهای آن را به عنوان علم و فن آمار می&zwnj شناسند.

در این مقاله سعی می&zwnj گردد که تا حد امکان ابهام&zwnj های فوق بر&zwnj طرف شود و تصویر روشنی از پژوهش در عملیات ارائه شود.

تعداد صفحات: 30



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
معرفی

معرفی

چکیده 1
مقدمه 2
فصل اول : کلیات 4
1 هدف 5 -1 °
2 پیشینه تحقیق 5 -1 °
5 .RCI 1-2 پیدایش -1 °
5 PSI 2-2 پیدایش -1 °
6 PCI 3-2 پیدایش -1 °
6 MCI 4-2 پیدایش -1 °
6 IRI 5-2 پیدایش -1 °
3 روش کار و تحقیق 7 -1 °
4 جمع آوری اطلاعات. 7 -1 °
8 PCI فصل دوم : روش
9 PCI 1 معرفی روش -2 °
2 تقسیم روسازی به واحدهای نمونه 12 -2 °
3 تعین واحدهای نمونه مورد بررسی 13 -2 °
1-3 بازرسی در سطح پروژه 14 -2 °
1-1-3 تعیین تعداد واحدهای نمونه مورد بازرسی 14 -2 °
2-1-3 انتخاب واحدهای نمونه مورد بازرسی 15 -2 °
2-3 بازرسی در سطح شبکه 16 -2 °
1-2-3 تعیین تعداد واحدهای نمونه مورد بازرسی 16

2-2-3 انتخاب واحدهای نمونه مورد بازرسی 17 -2 °
3-3 ملاحظات ویژه در رابطه با انتخاب وحدهای نمونه مورد بازرسی 18 -2 °
1-3-3 بازسازی روسازی فرودگاهها 18 -2 °
2-3-3 بازرسی روسازی جاده ها و محوطه های پارکینگ 19 -2 °
3-3-3 انتخاب واحدهای نمونه اضافی 19 -2 °
20 PCI 4 روشهای بازرسی روسازی در -2 °
1-4 بازرسی چشمی از داخل اتومبیل با سرعتهای مختلف 23 -2 °
2-4 بازرسی چشمی از واحد نمونه بصورت پیاده 25 -2 °
3-4 بازرسی به وسیلۀ دستگاههای پیشرفته 26 -2 °
5 روش های اجرای بررسی وضعیت 28 -2 °
1-5 روسازیهای دارای رویه آسفالتی 28 -2 °
2-5 روسازیهای دارای رویه بتنی 30 -2 °
3-5 راههای بدون رویه 31 -2 °
6 استفاده از دستگاههای الکترونیکی برای ثبت خرابیها درحین عملیات بازرسی 32 -2 °
33 PCI 7 نحوه محاسبه نشانه وضعیت روسازی -2 °
واحدهای نمونه راههای باروسازی آسفالتی یاراههای بدون رویه 34 PCI 1-7 محاسبه -2 °
یک واحد نمونه برای روسازی های بتنی 36 PCI 2-7 محاسبه -2 °
یک قطعه 37 PCI 3-7 محاسبه -2 °
4-7 تعیین میزان خرابی برای یک قطعه روسازی 38 -2 °
برای یک واحد نمونه 38 PCI 5-7 خلاصه روند محاسبه -2 °
در سیستم مدیریت نگهداری راه ها 41 PCI 8 کاربرد -2 °
یک قطعه PCI 9 ارائه مثال عددی برای محاسبه -2 °
66 MCI فصل سوم : روش °
67 MCI 1 معرفی روش -3 °
73 MCI 2 خرابی های مورد ارزیابی در روش -3 °
3 روشهای جمع آوری اطلاعات 76 -3 °
1-3 جمع آوری اطلاعات به کمک ماشین آلات 77 -3 °
77 (C) 1-1-3 محاسبه درصد ترک خوردگی رویه -3 °
78 (D) 2-1-3 تعیین عمق گوافتادگی در مسیر عبور چرخ -3 °
80 (R) 3-1-3 تعیین ناهمواری های طولی -3 °
2-3 جمع آوری اطلاعات به کمک نیروی انسانی 82 -3 °
82 (C) 1-2-3 محاسبه درصد ترک خوردگی رویه -3 °
84 (D) 2-2-3 تعیین گودافتادگی در مسیر عبور چرخ -3 °
85 (R) 3-2-3 تعیین ناهمواری طولی -3 °
4 دوره های زمانی برای جمع آوری اطلاعات 86 -3 °
5 تقسیم بندی مسیر به قطعات و واحدهای نمونه 86 -3 °
92 MCI 6 نحوه محاسبه -3 °
در مدیریت روسازی 93 MCI 7 استفاده از داده ها در روش -3 °
1-7 پیشگویی عملکرد 94 -3 °
2-7 ارزیابی وضعیت روسازی 94 -3 °
3-7 تحلیل هزینه چرخه عمر 94 -3 °
4-7 برنامه ریزی برای تقدم مدل 96 -3 °
102 PSI فصل جهارم : روش °
PSI 1 معرفی -4 °
103 (PSR) 2 تعیین مقدار رتبه سرویسدهی روسازی -4 °
104 PSR 1-2 بازدید راه برای تعیین -4 °
104 PSR 2-2 نحوه تعیین مقدار -4 °
3-2 تعداد اعضا در هیاتهای بازدید کننده 106 -4 °
106 (PSI) 3 تعیین مقدار شاخصسرویس دهی فعلی -4 °
106 PSI 1-3 انواع بازدیدهای مورد نیاز در تعیین شاخص -4 °
107 PSI 2-3 نحوه تعیین مقدار -4 °
115 PSI 4 کاربرد روش -4 °
117 PSI 5 مراحل شبیه سازی شاخص -4 °
1-5 مشخص کردن تعاریف 117 -4 °
2-5 مشخص کردن و درجه بندی گروههای ارزیابی 117 -4 °
3-5 تعیین موقعیت و آموزش گروههای ارزیابی 117 -4 °
4-5 انتخاب یک روسازی برای اندازه گیری 118 -4 °
5-5 اندازه گیری میدانی 118 -4 °
6-5 تخمین دقت آزمایش 118 -4 °
7-5 بررسی تاثیر مهارت ارزیاب ها در رانندگی 118 -4 °
8-5 اندازه گیری فیزیکی 119 -4 °
9-5 تعیین شاخص های اندازه گیری 119 -4 °
10-5 استخراج 119 -4 °
120 PSI 6 ارائه مثال عددی برای محاسبۀ شاخص -4 °
122 IRI فصل پنجم : روش
1 معرفی روش 123 -5
2 ناهمواری راه 124 -5 °
1-2 تعریف ناهمواری راه 124 -5 °
2-2 کاربردهای اندازة ناهمواری سطح راه 126 -5 °
3-2 عوامل ایجاد کنندة ناهمواری در راه و دلایل ایجاد آن 127 -5 °
4-2 سیستم های اندازه گیری ناهمواری 128 -5 °
5-2 پروفیل راه 129 -5 °
6-2 روند پیشرفت تجهیزات برداشت ناهمواری (پروفیل) راه 129 -5 °
137 IRI 3 مبانی اساسی مقیاس -5 °
4-5 بررسی سرعت حرکت و تعداد چرخهای برداشت کننده ناهمواری درتجهیزات °
مورداستفاده برای تعیین میزان °
149 IRI 5 مشخصه های مهم مقیاس -5 °
150 ASTM مطابق استاندارد IRI 6 تفسیر مقادیر -5 °
1-6 راه های با رویه آسفالتی 151 -5 °
2-6 راههای با رویه شنی 152 -5 °
153 IRI 7 مقیاس ناهمواری در سیستم -5 °
8 روند محاسبه شاخص ناهمواری بین المللی 154 -5 °
166 IRI 9 ارائه مثال عددی برای محاسبۀ شاخص -5 °
10 نتیجه گیری 172 -5 °
فصل ششم : نتیجهگیری و مقایسه روشها 174
1 مقدمه 175 -6 °
175 PCI 1 ویژگیهای روش -6 °
175 MCI 2 ویژگیهای روش -6 °
176 PSI 3 ویژگیهای روش -6 °
177 IRI 4 ویژگیهای روش -6 °
5 مقایسه روش ها و نتیجه گیری 178 -6 °
منابع و ماخذ 180
فهرست منابع فارسی 181
فهرست منابع لاتین 182
چکیده انگلیسی 183



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
مدیریت

مدیریت

مدیریت دامنه پروژه

اهداف

پس از مطالعه این فصل، قادر خواهید بود:

  • اجزائی را که مدیریت دامنه راپراهمیت خواهند کرد را درک کنید.
  • فرآیند برنامه ریزی استراتژیک را شرح دهید، روشهای مختلف انتخاب پروژه مثل تحلیل ارزش خالص فعلی، مدل امتیاز دهی وزن داروکارت امتیازتراز شده رابکارگیرد، واهمیت ؟ را ؟ ایجاد درک کنید.
  • فرآیند برنامه&zwnj ریزی دامنه را و مندرجات اظهارنامه را توضیح دهید.
  • فرآیند تعریف دامنه را بحث کنید وبا استفاده ازروشهای قیاس، ازبالا به پایین به بالا، و برازش فکری یک ساختار تفکیک در(WBS) بسپارید.
  • اهمیت تایید اعتبار دامنه و کنترل تغییرات دامنه را برای پرهیز از گسترش دامنه در پروژه&zwnj های فناوری اطلاعات درک کنید.
  • شرح دهید که چگونه نرم&zwnj افزار می تواند درمدیریت دامنه پروژه کمک کند.

مطالعه موردی ابتدای فصل :

Kim Nguyen جلسه پروژه را برای کمک به تعریف دامنه پروژه ارتقا فناوری اطلاعاتی راکه هفته پیش توسط مدیریت ارشد به وی واگذار شده بود، هدایت می&zwnj کرد.

این پروژه برای پیاده کردن چند برنامه کاربردی با اولویت بالا و Intetnet- besed که شرکت درحال ایجادآنها بود ضروری بود. این پروژه ارتقا دربرگیرنده ایجاد و پیاده کردن یک طرح بود که بر طبق آن تمامی دارائی&zwnj های فناوری اطلاعات کارمندان در طی 9ماه از استاندارهای جدید شرکت تبعیت کنند.

این استاندارها حداقل های تجهیزات مورد نیاز برای هر یک از کامپیوتر های رومیزی و همراه رامشخص می کرد مثل نوع پردازشگر، تعداد حافظه ، اندازه ، hard desic نوع اتصال شبکه، نرم افزار و kim می دانست که برای ارتقاء کامپیوترها، آنها می بایست درابتدا موجودی دقیقی از تمامی سخت&zwnj افزارها، شبکه&zwnj ها و نرم&zwnj افزارهائی که در حال حاضر در سرتاسر شرکت که 2000 نفر کارمند دارد تهیه کنند.

Kim با سایر ذیفعان کارکرده بود تا منشور پروژه&zwnj &zwnj ای راکه اهداف کلیدی پروژه را شرح می&zwnj داد، ایجاد کنند. اوهمچنین به مدیر کل اطلاعات (CIO) کمک کرده بودتا مورد کاری برای توصیه سرمایه&zwnj گذاری پروژه نوشته شود. منشور پروژه شامل تخمینهای سرانگشتی ازهزینه و زمنبندی پروژه وامضاهای ذینفعال کلیدی پروژه بود.

KIM از اعضاء تیم خود وسایر ذینفعان برای جلسه&zwnj ای به منظور طرح و تعریف بیشتر دامنه پروژه دعوت به عمل آورد. او می &zwnj خواست درخصوص اینکه چه چیزهایی در پروژه می بایست انجام گیرد، چه کسی چه کاری انجام خواهد داد، وچگونه می توانند از گسترش خزشی دامنه پرهیز کنند، نظر تک تک آنها را بداند.

kimپیشنهاد داده بود که تیم با تعریف موضوعات قابل عرضه در پروژه شروع بکار کنند و سپس یک اظهار نامه دامنه و ساختار تفکیک کار (WBS) بوجود آورند. Kim به اهمیت تعریف موضوعات قابل عرضه واقف بود. ولیکن کاملا مطمئن نبود که از کجا می بایست شروع به تهیه WBS نمود.

وی بیش از آن از WBS هدایت می کرد. او همچنین می دانست که شرکت در مورد اندازه گیری عملکرد بسیار جدی است و بنابراین یک WBS خوب اساس عملکرد دامنه،زمان، وهزینه بوده از کجا می&zwnj بایست شروع کند؟

مدیریت دامنه پروژه چیست؟

از فصل 2 بخاطر آورید که چندید عامل در موفقیت پروژه همراه هستند. خیلی ازاین عوامل، مثل درگیری کاربر با کار، اهداف روشن کاری، دامنه کمینه شده، و نیازهای اساسی شرکت، اجزاء مدیریت دامنه پروژه هستند. William v. levban مدیر برنامه مدرسه عالی مدیریت keller ،از عدم تعریف صحیح پروژه ودامنه به عنوان دلایل اصلی شکست نام می برد.

یکی از بهترین و مشکل ترین جنبه های مدیریت پروژه، بنابراین تعریف دامنه یک پروژه است. Beld دامنه italic به تمامی کارهایی که در تولید محصولات پروژه می بایست صورت گیرند و فرآیندهایی که برای تولید آنها بکار می روند اطلاق می شود. از فصل 2 بخاطر آورید که واژه Bold موضوعات قابل عرضه تشریح کننده محصولات تولیدشده در بخشهای پروژه می باشد.

موضوعات قابل عرضه می&zwnj توانند محصول منسوب باشند مثل قطعه&zwnj ای سخت&zwnj افزار یا ماژولی نرم&zwnj افزاری، یا انیکه فرآیند منسوب باشند یک سند برنامه&zwnj ریزی یا صورتجلسه ذینفعان پرروژه می بایست درخصوص آنچه که محصولات پروژه هستند و تا اندازه&zwnj ای و اینکه چگونه آن محصولات را تولید خواهند کردبه توافق برسند تا بتوانند تمامی موضوعات قابل عرضه را تعریف کرده باشند.

مدیریت دامنه پروژه:

شامل فرایندهایی است که در برگیرنده تعریف و کنترل آنچه که در پروژه هست یانیست می باشد. این اطمینان رامی دهد که تیم و ذینفعان پروژه درک یکسانی از محصولاتی که پروژه تولید خواهند نمود، فرآیندهایی که تیم پروژه هایی که تیم پروژه&zwnj ای برای تولید آنها بکار خواهند گرفت دارند. پنج فرآینداصلی در مدیریت دامنه پروژه وجود دارد

برنامه&zwnj ریزی دامنه:

-دربرگیرنده ایجاد اسنادی که مبنای تصمیمات آتی پروژه را فراهم می کند، شامل شاخصهایی است برای تعیین انیکه آیا پروژه یا مرحله&zwnj &zwnj ای از پروژه موفقیت&zwnj &zwnj آمیز تکمیل شده است،یاخیر.

تیم پروژه اظهار نامه دامنه وطرح مدیریت دامنه پروژه را در نتیجه فرآیند برنامه&zwnj ریزی دامنه تولید خواهند کرد.

تعداد صفحات: 250



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
پروژه

پروژه




فرمت فایل : WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات:46


فهرست مطالب:
عنوان صفحه
مقدمه 1
اشعه مادون قرمز و نحوه آشکار سازی آن 2
کاربرد مادون قرمز در صنعت 10
دیودهای مولد اشعه مادون قرمز 13
منبع تغذیه 15
یکسو کننده ها 16
رگولاتورها 20
رله 26
اسیلاتور 28
شماتیک مدار 40
فیبر مدار چاپی 43
ضمیمه 44
منابع و مآخذ


اشعه مادون قرمز
مادون در لغت به معنای زیر دست و قرمز به معنای هر چه به رنگخون باشد، است. پس میتوان گفت که مادون قرمز اشعه بسیار ریز و قرمز رنگ است. اشعه مادون قرمز یا فرو سرخ ، انرژی الکترومغناطیسی است که برای چشم انسان نامرئی است و در طیف الکترومغناطیسی ، بین امواج رادیویی و نور مرئی قرار دارد و با سطوح انرژی اتمی ارتباط دارد. این اشعه که در نور خورشید و منابع مصنوعی وجود دارد، اگر توسط ماده جذب شود، آن را گرم می&zwnj کند.
کشف هرسل اولنگام در ایجاد پدیده&zwnj ای که ما آن را طیف الکترومغناطیسی مینامیم. نور مرئی و پرتوهایمادون قرمز دو نمونه اشکال فراوانی از انرژی هستند که توسط تمام اجسام موجود درزمین و اجرام آسمانی تابانده میشوند. مادون قرمز در طیف الکترومغناطیسی دارایمحدوده طول موجی بین 78/0 تا 1000 میکرو متر است. تنها با مطالعه این تشعشعات است که می توانیم اجرام آسمانی را تشخیص و تمیز دهیم و تصویری کامل از چگونگی ایجاد جهانو تغییرات آن بدست آوریم. در سال 1800 سر ویلیام هرشل یک نمونه نامرئی از تشعشعاترا کشف کرد که این نمونه دقیقا زیر بخش قرمز طیف مرئی قرار داشت. او این شکل ازتشعشعات را مادون قرمز نامید.
سیر تحولی و رشد
Greathouse و همکارانش طی مطالعه&zwnj ای تاثیر لیزر مادون قرمزرا به انتقال عصبی ، عصب رادیال بررسی کردند. زمان تاخیر ، دامنه پتانسیل عمل و دما، متغیرهای مورد آزمایش مشاهده نشد.Lynn Snyder و همکارانش اثر لیزر کم توان هلیوم - نئون را بر زمان تاخیر شاخه حسی عصب رادیال در دو گروه لیزر و پلاسبو بررسینمودند و مشاهده کردند که در گروه لیزر ، افزایش معنی دارا در زمان تاخیر حسی پس ازبکارگیری لیزر ایجاد گردیده است.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
نمونه

نمونه

نمونه سوالات رشته ی علوم اجتماعی , مبانی فلسفه 1

جهت ارائه خدمات کامل به دانشجویان دانشگاه پیام نور رشته ی علوم اجتماعی ، نمونه سوالات دانشگاه پیام نور را برای هر نیمسال تحصیلی در اختیار شما دانشجویان قرار خواهیم داد

دانلود 240 نمونه سوالات مبانی فلسفه 1همراه با پاسخ نامه + رشته ی علوم اجتماعی

از نیمسال 90 &ndash 89

نیمسال 91 &ndash 90

نیمسال 92 &ndash 91

نیمسال 93 &ndash 92

نیمسال 94 &ndash 93

در هر آزمون نیمسال حداقل هفت تا هشت نمره از نمونه سوالات ترم های قبلی داده می شود امیدواریم دانشجویان عزیز با مطالعه این نمونه سوالات نمره قبولی را خیلی راحتر از سایر دانشجویان کسب کنن و باعث پیشرفت تحصیلیشان شود.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
نمونه

نمونه

نمونه سوالات رشته ی علوم اجتماعی , روش تحقیق نظری

جهت ارائه خدمات کامل به دانشجویان دانشگاه پیام نور رشته ی علوم اجتماعی ، نمونه سوالات دانشگاه پیام نور را برای هر نیمسال تحصیلی در اختیار شما دانشجویان قرار خواهیم داد

دانلود 240 نمونه سوالات روش تحقیق نظری همراه با پاسخ نامه + رشته ی علوم اجتماعی

از نیمسال 90 &ndash 89

نیمسال 91 &ndash 90

نیمسال 92 &ndash 91

نیمسال 93 &ndash 92

نیمسال 94 &ndash 93

در هر آزمون نیمسال حداقل هفت تا هشت نمره از نمونه سوالات ترم های قبلی داده می شود امیدواریم دانشجویان عزیز با مطالعه این نمونه سوالات نمره قبولی را خیلی راحتر از سایر دانشجویان کسب کنن و باعث پیشرفت تحصیلیشان شود.



دریافت‌فایل