امیر فایل

  • ۰
  • ۰

پادکست زبان انگلیسی/ استرالیایی (فایل صوتی+متن، تست رایگان) Apes legal personhood

پادکست زبان انگلیسی/ استرالیایی (فایل صوتی+متن، تست رایگان) Apes legal personhood این محصول مخصوص افرادیست که قصد مهاجرت و یا ادامه تحصیل در کشورهای استرالیا و یا نیوزلند را دارند. تسلط و مهارت در گرامر و لغات حتی برای کسانیکه نمره بسیار بالایی در آیلتس یا تافل دارند دلیل موجهی برای نداشتن مشکل مکالمه و تعامل با یک استرالیایی یا کیوی (ساکنین نیوزلند!) نمی شود.
قطعا آشنایی با نحوه تلفظ کلمات در چنین کشورهایی برای تسریع در تثبیت افراد در آن کشورها و پیدا کردن شغل در مصاحبه هایی شغلی امری محتوم و قطعی است. ( صحت این مطلب را از دوستانی که به این دو کشور مهارجت کرده اند جویا شوید.) اما این محصول چیست.....؟

این محصول شامل یک فایل صوتی mp3 مکالمه مجری و مهمان/ها به همراه متن کامل گفتگو (با فرمت doc) است که به راحتی امکان نوشتن یادداشت و هایلات کردن لغات و عبارت مهم در فایل مربوطه وجود دارد.

ارزش واقعی این محصول بسیار بیشتر از قمیت اسمی آن است و امیدواریم این کار ما کمکی هر چند کوچک در بهبود و تقویت زبان آموزان و مهاجرین و محصلین باشد.

*** جهت تست رایگان (نسخه 4 دقیقه ای ) آدرس زیر را در نوار آدرس مرورگر خود کپی کنید.***
http://advocate.persiangig.com/audio/Podcas_Oz/ebuy.sellfile.ir_test.rar/download

دریافت‌فایل



لینک منبع و پست :http://campiran.ir/project-116744-%d9%be%d8%a7%d8%af%da%a9%d8%b3%d8%aa-%d8%b2%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d9%86%da%af%d9%84%db%8c%d8%b3%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%84%db%8c%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%81%d8%a7/
  • ۹۵/۱۰/۲۰
  • amir notic

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی